Marketing i reklama

Pozycjonowanie Szczecin

Nasza agencja SEO ze Szczecina ma określone, mierzalne zadania: podniesienie pozycji witryny w wyszukiwarce Google, przyciągnięcie do niej ruchu i docelowych odwiedzających – potencjalnych klientów. Ostatecznym celem naszych działań jest zwiększenie sprzedaży na Twojej stronie internetowej. Podejmując się pozycjonowania SEO zawsze prosimy o niezbędne informacje o Twojej firmie, produkcie, grupie docelowej, posiadanej stronie internetowej i zadaniach promocyjnych. Im bardziej szczegółowe są odpowiedzi na nasze pytania, tym bardziej możemy zagłębić się w Twój biznes.

Nasza agencją SEO ze Szczecina wykonuje ocenę aktualnego stanu Twojej strony wg parametrów SEO: widoczność w wyszukiwarkach dla określonych zapytań i linków. Ważne jest odpowiednie połączenie słów i fraz oraz rozwój struktury strony poprzez jej dopasowanie do każdej grupy słów kluczowych. Poprzez pozycjonowanie wewnętrzne przeprowadzamy udoskonalenie strony pod kątem algorytmów robotów wyszukiwania: treść i część techniczna. Natomiast pozycjonowanie zewnętrzne polega na umieszczeniu linków do strony na stronach zewnętrznych.

Dla naszych specjalistów ważne jest określenie przez Ciebie priorytetów już na pierwszym etapie. To znaczy, czy chcesz osiągnąć szczyt pod względem pozycji, przyciągnąć ruch do strony czy chcesz zwiększyć przepływ klientów? Pozycjonowanie SEO działa w tych zakresach równolegle, ale nierównomiernie – coś jest szybsze, coś wolniejsze.

Wpływ czynników behawioralnych na pozycjonowanie SEO

W ciągu ostatnich kilku lat czynniki behawioralne znacznie silniej wpłynęły na ranking stron internetowych w Google. System opiera się na reakcji użytkowników na zawartość strony, przypisując mu pozycje w wynikach wyszukiwania. Sposób, w jaki prawdziwi użytkownicy zachowują się na stronach Twojej witryny. Jeśli usłyszysz zdanie: nie można wpływać na czynniki behawioralne – nie wierz w to. Potrzebna jest dogłębna analiza istniejących wskaźników i strategia ich doskonalenia a pozycjonowanie w Szczecinie to zapewnia.

Główne aspekty wpływające na czynniki behawioralne:

  • Jakość i trafność treści.
  • Użyteczność.
  • Prędkość pobierania.
  • Poprawność strony.
  • Atrakcyjność wizualna.

Aby Twoja strona była bardziej atrakcyjna dla użytkowników, skorzystamy z testów dzielonych w Google Analytics, które pozwalają na jednoczesne śledzenie reakcji dwóch grup użytkowników na zmiany, które wprowadzamy na stronie.

  • Wyszukiwarka Google ocenia następujące czynniki:
  • Współczynnik klikalności – jaki procent użytkowników przeszedł do Twojej witryny z wyników wyszukiwania.
  • Czas trwania sesji – jak długo użytkownik spędził na stronie.
  • Głębokość przeglądania – ile było przeglądanych stron.
  • Konwersje – ilu użytkowników wykonało docelową akcję.
  • Współczynnik odrzuceń – jaki procent użytkowników opuścił witrynę po odwiedzeniu tylko jednej z jej stron.

Możesz śledzić te dane za pomocą Google Analytics. System bierze również pod uwagę, ilu odwiedzających powróciło do wyszukiwania po odwiedzeniu Twojej witryny. Im mniejsza ich liczba, tym lepiej, ponieważ oznacza to, że internauci znaleźli pełną odpowiedź na własne żądanie i nie potrzebują dodatkowych informacji. Zadaniem naszych specjalistów od pozycjonowania w Szczecinie jest poprawne oznaczenie zawartości strony, pisanie czytelnych metatagów, pomaga to zwiększyć klikalność fragmentów. Im bardziej szczegółowo fragment opisuje zawartość strony, tym większa liczba kliknięć w nią.

Na czas trwania sesji wpływa wiele czynników: treść wideo, treść tekstowa, projekt, interaktywne animacje, przyjazność interfejsu użytkownika itp. Nawet niska prędkość pobierania może wydłużyć średni czas trwania sesji, ale znacznie pogorszy inne wskaźniki. Aby zwiększyć głębię przeglądania, zapewnimy przyjazny dla użytkownika interfejs, wysokiej jakości linki wewnętrzne oraz intuicyjną nawigację. Celem naszych działań jest zachęcenie użytkownika do przechodzenia na inne Twoje strony.

Pozycjonowanie w Szczecinie to zidentyfikowanie błędów na stronie

Aby zidentyfikować i wyeliminować błędy na Twojej stronie, niezbędny jest audyt tzn. szczegółowa analiza strony przez naszych specjalistów z agencji SEO w Szczecinie.

W zależności od czynników, które oceniamy, wyróżnia się następujące typy:

Kompleksowy audyt – badamy wszystkie czynniki wpływające na skuteczność wykonywanych przez specjalistów działań. Pozycjonowanie w Szczecinie obejmuje analizę techniczną, ocenę użyteczności, badanie profilu wewnętrznych linków, treści itp.

  • Audyt marketingowy – badamy skuteczność wszystkich narzędzi marketingowych, które służą do pozycjonowania strony.

Ważne! Linki wysokiej jakości są ważnym warunkiem pozycjonowania strony w Google. Pozyskiwanie linków jest głównym czynnikiem pozycjonowania SEO poza stroną i jednym z głównych w całym procesie SEO. Bez systematycznego pozyskiwania linków zewnętrznych projekt stanie się niekonkurencyjny i będzie stopniowo wypierany przez konkurentów z wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Specjaliści z naszej agencji SEO ze Szczecina na bieżąco dostarczają raport, który zawiera listę wszystkich otrzymanych linków zwrotnych, aby ocenić jakość, ilość, temat i wiarygodność.